result SPM

Assalamualaikum and greetings to all!

It was campur baur perasaan when SPM is over sebab sometimes rasa happy but sometimes rasa sadis. tapi, actually biasa. *how keling I am*

memang aku dah lama tunggu saat saat habis sekolah ni sebab I'm too lazy / menyampah already with school . (aku tak patut ada cita cita jadi guru)

so this is my very first result bila aku masuk ahmad.
it was bangang.


I was like takde semangat nak belajar time ni sebab baru lepas pindah huhuhuhuhu

tengok aku punya pencapaian tu, berjela huruf. kalau semua huruf ada tu, semua dia nak letak tu ee tak boleh aku

lagipun time ni aku duk luar. and aku sangat tak boleh duduk luar. selain aku tak study, aku juga habiskan masa tidur dan penyakit malas nak ke sekolah tu memang emhhh sangat

so, this is my last exam before SPM, which means trial spm la. result aku pun tak kurang bangang.


SPM? aku tak target mana pun. tu jelah kot jawapan.
aku tak tau nak update apa...... kbai

0 comments: