Blog Under Construction!

#ASA'98 : Form 5 BBQ Party

Assalamualaikum and greetings!

aku baru balik dari melaka sebab ada family day. dan, guess what, aku tak tau pun aku balik melaka tu sebab ada family day lewlz.

disebabkan dah lama tak asah permikiran aku ni, aku jadi sangat lambat pickup dan post harini yang bertjuan nak throwback pon aku ingat lupa.

so, post harini berkenaan dengan ^ tajuk atas tu. bbq party ni budak pure science dengan technical science yang handle. kelas kitorang cuma join je ((since kelas kami selalu disisihkan akibat faktor kealiman dan kewarakan kami)) lewlz. laughed.

kitorang bayar RM5 untuk join and party ni dilangsungkan seminggu ((23/10)) before spm dan diketuai oleh Jannah dari pure science. ((aku patut ada cita2 jd reporter kot)) untuk kali pertamanya, dak dak laki sangat buat kerja sebab masha Allah mereka sangat malas ya ampunnnnnnnn.

budak laki dari aspura and dak luar settle temat daripada petang dah sebab menurut diorang, takut ayam tak masak and whatsoever. lagipun, kitorang buat malam and taknak balik lambat sangat. kitorang buat dekat depan bangunan form 5 sebab senang wiring. and, cikgu rosli bagi speaker besar untuk pasang lagu. so, memang sekuat kuat alam la lagu.


tak semua orang join. form 5 ada 99. dan ada budak yang tak join contohnya balqis yang tengah telan buku time tu.



yang tengah tu jannah aka jan. dia and sek sek dia yang tukang perap ayam bagai. suara dia lembut namatey tahu takk. pastu tere gilaa buat karangan bm. ayat dia kebabombastik emmhhh. kenapa bijak sangat jan. nangis. pastu yang sebelah tu nama dia Aizat kot? berdasarkan pemerhatian aku, dia ni jalan, makan bapak lembap gila wehhh. memang geram gila. lagi lagi time klau jalan belakang dia memang aku rasa nak sepak dia supaya jalan tu cepat sikit. tulang belulang ko rosak ke apa



tengok gambar makanan pulak.



banyak makanan yang diorang sponsor. berlambak lambak gilaa weh makanan. tapi licinn licau sebab semua jenis perut tong.




time ni baru lepas kelar... aku tak tau apa perkataan tu hahahah kiranya nak bagi ayam ni cepat masaklaa. yang sebelah aku tu ain. dia ni bapak gila over namatey ko tau tak. dia boleh buat orang sampai terkencing hahahahahah aku tak pernah jumpa member cam dia serious. aku tak pernah jumpa member yang kejar orang semata mata nak cungkil jerawat yang bapak over cam dia. masha Allah. semoga hatim dapat memimpin awk ke jalan yang benar lewlzzz

then sebelah tu waji and sebelah tu EE. diorang ni memang lembutttttttt sangat laa. kalau aku cakap dengan diorang pun, segan nak keluar suara lewlz. tak pasal aku jadi paling ayu. pastu spray dekat tangan EE tu untuk kelas diorang bagi sembur siapa yg tidur dalam kelas. good idea?


aku ingat kot nama diorang? from left, kidah, qyra, nina, syed, tikah jas, yatt fauzi.
bagusnyaaa akuuuu omg


aku tak perlu ingat aa nama diorang sebab tak berjasa sangat. dalam banyak banyak laki yang tak berapa banyak ni, sorang je pengawas itupun setelah dipaksa oleh cikgu untuk jadi pku. since ku form 6 yang tak berapa guna tu. gigi je guna hahahah sorry. yang lain semua mawas. #bukanracist


guess siapa yang paling ayu kipas ayam -..-


ni dormmate yang sangat annoyingg. sangat ok sangat.


tak baik duduk kat tangga nnt kawen lambat.


nasib baik tak kena renjatan wayar sebab bengok sangat bergmbr kat situ.

so thats all. a little throwbackk. may Allah bless you guys and berjaya and kejalan yang benar. semuanya.

so, bbq ni berakhir nak dekat 1130 malam. besoknya sabtu dan ada kelas kimia. uhuhuhu.

CC : SARAH
DIA SURUH AKU CREDIT GMBR NI DEKAT DIA

1 comment:

Siti Sarah said...

X bg credit pun kat org yg penat tgkp gmbr nihhh... lolss...