Blog Under Construction!

sifat tamak

kan iolss kata iolss tamak.

ok kita berjumpa lagi.

sebab semalam kawan kawan ku mengambil result SMA, so tahniah saya ucapkan kepada korunk dan sesungguhnya saya amat berbangga dengan result korunk dan itulah kejayaan yang bermakna bagi saya :')

terharu

niat saya nak tanya kembo saya dapat berapa walaupun saya sudah mendapat tahu bahawa dia dapat mumtaz sofi tapi saya nak tahu jugak walaupun saya takde kedit eee apa guna sayurrr nii?!!


nama dia ainil syakirah aku panggil dia nenil dan sesungguhnya post kali ni bukan bertujuan nak throwback zaman form 1 tudung selebeh dahulu kala.

maaf gambar ni time aku form 2 sebab tu macam okay sikit...... kot?

ini juga adalah kawanku yang bernama engku aina syuhada tapi aku panggil nku dan sesungguhnya post ni bukan bertjuan nak throwback sapa yang aku kacip dulu kala


okay tetiba aku takde idea hahahahahahaha okay so walau macam pun result korunk, tak apa janji nya em belajar lah rajin rajin sebab kita nak result yng cemerlang yang best kadaboom yang boleh bahagiakan hati mak bapak tu je. pastu belajar ni jihad fisabilillah :)

orang kat palestin jihad melawan israel, mempertahankan masjidil aqsa, kita kat malaysia ni sebagai seorang pemuda kita mestilah belajar kerana kita adalah pewaris negaraaa! wahh ko ayat ada gaya jadi adun pekan

so, belajarlah. nanti dah kerja mula rindu nak belajar. mula rindu nak siapkan kerja sekolah. mula rindu nak lepak dengan kawan. mula rindu nak rehat sama.

sebab tahun depan last sekolah. last pakai unform sekolah. last rehat dengan kawan. last gossip dengan kawan.

nanti dah masuk u, susah nak lepak sama kat kantin. susah nak jumpa balik. kuliah manjang. so, habiskan masa dengan orang tersayang dekat sekolah sekarang ni..

ha ko aku feeling feeling pulak

No comments: