Blog Under Construction!

Pehlisss

assalamualaikum and greetings to all!

aku tak tahu nak cakap macam mana, nak describe macam mana walaupun takde org suruh pun aku describe kan perasaan aku tapi ya Allah nazubillah daripada apa yang terjadi dekat qz8501 but rasa bersyukur sebab flight tu jumpa kan. alhamdulillah. takpe, semua tu adalah ujian daripada Allah :(


juga rasa sedih dan al fatihah kepada mangsa mangsa banjir di pantai timur yang masha Allah teruknya, moga Allah balas rasa kesedihan dan ketabahan korang dengan sesuatu yang sangat bermakna ameen ya rabb.


okay tanpa tersesat arah daripada tujuan bukak laptop sign in blogger, mari kita ke jalan yang lurus.

walaupun haritu sebenarnya dah update tapi harini nak update jugak hahahahah kisah apa sebab takde orang kisah pun sebenarnya huhu :(

harini nak cerita pasal anggur yang iolls pergi dekat kedah harituuu. kan dah cakap haritu dah cerita pastu delete pastu cerita balik hahah macam bangang je kan :')

lepas aku balik dari indon tu kan, (sebut pasal indon rasa macam nak cerita pulak sal indon) aku pergi utara sebab sepupu aku kena sunat so diorang buat lah kenduri sikit kan. banyak gak duit sepupu aku dapat tu macam sunat je kotttt kenapa dapat duitnyaaaaaa :(

okay lepas tu, paknjang aku ambik cuti dengan bini dia so diorang bawaklah kitorang ni jenjalan pergi padang besar. haa tipulah kalau tak tau padang besar ni, dia sempadan thailand so org kata barang barang situ thailand la hahaha aku tak tau meraban apa.


 

mak aku beli kacang je sana pastu aku pun beli biskut je hahah tapi tulah haa tulah tak tau nak cakap apaa. ok sebenarnya jubah yang aku pakai ni baru beli dari indon dan tak basuh lagi hahahah habat kan tapi aku nak buat macam mana sebab takde baju kot. tudung tu satu set dengan jubah bapak labuh dia masha Allahhhhhh. feeling arab ha ko.  

lepas tu, kitorang pergi jenjalan pusing pusing perlis. pastu pergi makan jap yelahh memuaskan nafsu perut dulu kan. makan laksa perlis@kedah aku tak pasti yang mana se aku makan tapi tak boleh kalah laksa pahang la bro

then paknjang bawak kitorang pergi ladang anggur. macam em yelah aku tak pernah tengok pokok anggur dan untuk pengetahuan korunk, pokok anggur ni tumbuhan menjalar kan. so dia menjalar la haa cemtu. 

sekali masuk 3 ringgit dan aku rasa tak berbaloi 3 ringgit maksud aku ko masuk pastu tengok anggur je kot mana boleh petik ke apa tapi aku petik je hahah bukan ada org pun





macam ni je tempat dia so macam apa yang menariknyurrrrrrr?!!

then malam tu aku layan perut aku makan nasi arab pergh sedap tapi tak boleh kalah nasi arab dallah :))))

misi kegemukan.


okay so moga kita berjumpa lagi! 

harini rasa nak apdet banyak banyak sebab tiba tba idea keluar banyak haa tamakkan?!


No comments: